Reakcia na spätnú väzbu.
O hre Starfield sa zvykne hovoriť ako o hre, ktorá sa zlepšuje s každou hodinou, ktorú v nej strávite. A podľa režiséra hry Todda Howarda bola tak hra dizajnovaná schválne. Bethesda totiž chce, aby bol Starfield hrávaný ešte roky po vydaní a išlo údajne o reakciu štúdia na spätnú väzbu od hráčov.
„Táto hra je zámerne vytvorená na dlhé hranie. Jedna z vecí, ktorú sme sa naučili z našich predchádzajúcich hier, ako napríklad Skyrim, Fallout, je, že ľudia ich chcú hrať veľmi dlho," povedal Howard. Ako ju postaviť tak, aby to umožňovala spôsobom, ktorý je prirodzený, a ak ľudia hru hrali a dokončili hlavný quest, je to vidieť.“ Howard tým naráža na spôsob, ako hra pristupuje k New Game+ systému.
„Myslím si, že to začína technológiou. Vidíte nový hardvér, chcete ho používať novými spôsobmi, pozeráte sa na ukážky hier a hovoríte si: "Mohli by sme to urobiť takto, mohli by sme to prezentovať takto. Myslím, že rozsah hier, musel by som sa vrátiť a pozrieť sa späť. Aké veľké boli veci predtým? Jediná vec, ktorú som si všimol, je, že keďže sa viac hier hrá dlhý čas, sú to "živé, hry", možnosť ich aktualizácie v priebehu času vytvára hry, ktoré ľudia hrajú práve teraz, ktoré sú tu už dlho, dostali roky aktualizácií, a to vytvára očakávanie.“
Starfield vyšiel začiatkom septembra a stal sa najväčším herným vydaním v histórii štúdia Bethesda Game Studios a hru si počas prvého týždňa zahralo viac ako 10 miliónov hráčov.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!