Git gud.
Podobne ako hry od From Software a posledné hry štúdia Team Ninja, ani Wo Long: Fallen Dynasty nebude obsahovať možnosť vybrať si náročnosť. V rozhovore pre MP1st to prezradil producent hry Masaaki Jamagiwa.
Podľa neho „je dobré,“ keď si vývojári na začiatku vývoja určia jednu úroveň náročnosti a následne vedia všetkým hráčom poskytnúť rovnaký zážitok prekonania prekážok a intenzity hrania. Podľa neho je dostatočné, že hráči majú slobodu v tom, že môžu prekážky prekonávať cez systém morálky alebo zvýšením levelu svojej postavy ako v prípade štandardnej RPG hry.
Ďalšou možnosťou ako zdolať náročné prekážky v hre bude spojenie sa s dvoma ďalšími hráčmi prostredníctvom online hrania. To by malo spraviť súboje s nepriateľmi triviálnymi. A ak kamarátov nemáte, tak platí staré známe...git gud.
Wo Long: Fallen Dynasty príde na budúci rok na PC, Xbox a PlayStation a do predplatného Xbox Game Pass.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!