Dlhočizné video o hre.
Štúdio Arkane Austin vydalo počas QuakeConu viac ako 20-minútové video v ktorom sa štvorica vedúcich vývojárov porozprávala o tom, čo vlastne Redfall je a čo môžeme od hry očakávať.
Podľa vývojárov ide o najambicióznejšiu hru, ktorú štúdio vo svojej histórii vytvorilo. A určitým dôkazom týchto ambícií je aj fakt, že prvá sekcia prostredia mestečka Redfall je väčšia ako stanica Talos 1 v hre Prey (ktorú vytvorilo štúdio Arkane Austin naposledy). Napriek tomu však nepôjde o extra masívny otvorený svet a vývojári chceli zabezpečiť, aby malo prostredie atmosféru malého mestečka. Veľký dôraz je však kladený na to, aby prostredie vedelo porozprávať príbeh.
Hlavnými nepriateľmi hráčov v hre budú upíri a členovia kultu, ktorí sa upírmi stať chcú. Nemáme však čakať upírov na štýl Twillight – títo sú z časti zasadení do výskumného prostredia, pretože vznikli na základe morálne otázneho výskumu a snáh o predĺženie života.
Napriek tomu, že hra umožňuje kooperáciu, tak vývojári sa snažili o to, aby išlo aj o kvalitný zážitok pre jedného hráča. K dispozícii budú štyri hrateľné postavy pričom každá z nich prináša iný štýl boja a taktiež aj inú perspektívu na príbeh v hre. Samozrejme, veľký dôraz bude v hre kladený na loot a výbavu hráčov a taktiež aj na skill systém.
Redfall príde v prvej polovici budúceho roka na PC a Xbox Series X/S a do predplatného Xbox Game Pass.