Žiadne špeciálne úpravy.
Aj keď ešte existuje veľké množstvo otáznikov týkajúci sa hry Starfield, tak po prezentácii Xboxu a Bethesdy sa nám začínajú zbierať informácie vďaka ktorým môžeme získať reálnu predstavu o tom, čo od hry očakávať. Aj napriek tomu, že do vydania hry zostáva ešte veľmi dlhá doba.
Veľa otáznikov však vzišlo aj okolo teaser traileru, ktorým nám Bethesda hru predstavila. Na začiatku si mnohí mysleli, že ide o CGI zábery, ktoré nebudú reprezentovať finálnu hru a to aj napriek tomu je uvedené „Alpha in-game footage/Creation Engine 2.“ A keď boli tieto myšlienky vyvrátené, tak sa začalo špekulovať o tom, že ide o in-engine zábery a finálna hra takto vyzerať určite nebude.
Zdá sa však, že zábery z teaseru sú reprezentatívne tomu, kam cieli Bethesda s vizuálom hry. Senior Lightning Artist hry Keith Beltramini totiž na ArtStation prezradil, že teaser bol vytvorený kompletne bez pomoci externých nástrojov v hernom prostredí: „Vytvoril som nasvietenie pre 2021 teaser trailer hry Starfield. Za pomoci Creation Engine 2 sme ho vytvorili kompletne v hernom prostredí bez použitia cinematic nástrojov. Spolu s režisérom Istvanom Pelym som pomáhal s vizuálom všetkého, čo sa týkalo nasvietenia a nálady.
Starfield príde 11. novembra 2022 na PC, Xbox Series X/S a do predplatného Xbox Game Pass.