Veľké zmeny vo svete Destiny 2.
Bungie včera vydalo blogový príspevok v ktorom sa hráčom prihovoril asistent šéfa vývoja Joe Blackburn. A prezradil toho veľmi veľa.
V prvom rade oznámil, že tradičná veľká jesenná expanzia hry, ktorá mala mať v tomto roku názov The Witch Queen sa presúva z jesene 2021 na začiatok roka 2022. Zároveň však dodal, že expanzia by mala byť predstavená v lete tohto roka. To samozrejme znamená, že ďalšia plánovaná expanzia Lightfall sa presúva z roku 2022 na rok 2023 a Blackburn tiež potvrdil, že Bungie plánuje po vydaní Lightfall ďalšiu veľkú expanziu, no o názve a ani o obsahu sme sa nedzovedeli nič.
„Minulý rok sme sa podelili o našu ambíciu novej éry hry Destiny 2 tým že sme ohlásili tri expanzie – Beyond Light, The Witch Queen a Lightfall. Po začatí produkcie Witch Queen v minulom roku sme sa však rozhodli, že posunúť vydanie The Witch Queen na rok 2022 a taktiež sme zistili, že budeme potrebovať ďalšiu expanziu po Lightfall, aby sme ukončili prvú ságu Destiny.“
Rok 2021 tak bude prvý rokom od 2014, kedy sa nedočkáme žiadnej veľkej expanzie a ani nového vydania Destiny hry.
To však ani zďaleka nie je všetko:
- Bungie totiž odstraňuje z hry tzv. sunsett mechaniku, ktorá limitovala použiteľnosť zbraní na jeden rok od ich pridania do hry. Štúdio tento krok odôvodňuje lepším pocitom zo získavania lootu a taktiež aj zlou implementáciou súčasného sunsett systému.
- Zároveň to však znamená, že Bungie bude musieť upraviť silu niektorých zbraní (Felwinter’s Lie) a funkcií (Warmind Cells). Štúdio plánuje aj úpravy jednotlivých herných tried.
- Od 14. sezóny (tá sa začne v máji) sa bude s každou sezónou zvyšovať Power Level iba o 10 levelov (namiesto 50). V rovnakej sezóne bude do hry implementovaná funkcia Transmog, ktorá úplne oddelí štatistiky brnení od vizuálneho vzhľadu.
- Bungie plánuje zasiahnuť proti cheaterom a výrobcom cheatov a zdvojnásobilo kapacitu „security“ tímu.
- Štúdio sľubuje aj prepracovanie odmien v móde Trials of Osiris.
- Od 15. sezóny dostane hra možnosť cross-playu a tým pádom budú môcť hráči medzi sebou hrať naprieč rôznymi platformami. PC komunita však ostane v PvP segmente samostatná.
- Zbrane s novým elementom (Stasis) začnú byť do hry pridávané v 15. sezóne
- V 14. sezóne sa do hry vráti prvý Raid z Destiny 1, Vault of Glass. Ten dostane Master verziu (vyššia náročnosť) a aj pri tomto Raide sa uskutočnia „Day 1 preteky,“ no nakoľko hráči tento Raid poznajú, tak okrem jeho prejdenia budú musieť účastníci splniť aj niekoľko výziev.