To však ani zďaleka nie je všetko.
Do štúdia Bungie sa vrátil Joe Blackburn, ktorý v apríli 2019 štúdio prvýkrát opustil, a po svojom návrate sa dočkal „povýšenia“ z dizajnéra raidov do pozície asistenta šéfa vývoja. A práve on prezradil v novom blogovom príspevku, čo čaká hráčov Destiny 2 v roku 2021. A málo teda toho rozhodne nebude.
V prvom rade Blackburn priznal, že z hľadiska počtu zbraní to v súčasnosti v Destiny 2 nie je ani zďaleka ideálne. Systém sunsettovania starých zbraní bol očividne šitý horúcou ihlou a výsledkom toho bolo, že looter hre chýbalo to najdôležitejšie. Loot. Tento problém bol už z časti napravený, no na ďalšie vylepšenia si budeme musieť počkať do 13. sezóny. Blackburn sa však zaprisahal, že Bungie už nevydá veľkú expanziu s tak malým množstvom lootu.
V 13. sezóne sa okrem sezónneho lootu dočkajú hráči šiestich nových legendárnych zbraní – dvoch pre každú hlavnú aktivitu (Striky, Crucible, Gambit). Okrem toho sa vrátia známe zbrane z Destiny 1 – Palindrome, Swarm a Shadow Prince ako Nightfall exkluzívne zbrane.
Destiny 2 Developer Update – Rewards
— Bungie (@Bungie) December 8, 2020
🔷 https://t.co/9959D3cTtv pic.twitter.com/SBRKndgsJc
V 13. sezóne navyše do hry pribudnú dve nové Strike misie – Fallen S.A.B.E.R. a Devil’s Lair. Expandované budú Legendary a Master Lost Sector misie a do hry pribudne ochrana proti DDOS útokom. Následne v 14. sezóne pribudne funkcia Transmog, ktorá kompletne oddelí vizuálnu a praktickú zložku brnenia hráčov. Čiže ak vám padne brnenie s vysokými štatistikami, tak si naň budete môcť dať ľubovoľný vizuál z brnení, ktoré ste už získali.
V roku 2021 taktiež do hry konečne pribudne crossplay, takže Destiny 2 hráči budú môcť hrať spolu bez ohľadu na platformu. A do hry taktiež pribudne prvý raid v Destiny histórii, Vault of Glass.