A posledné investície to potvrdzujú.
Chýbalo málo, a značka Xbox by už v dnešnej dobe neexistovala. Udialo sa to tesne po vydaní Xbox One konzoly a menovaní Satya Nadellu za šéfa Microsoftu. Našťastie, nový kapitán lode Phil Spencer presvedčil vedenie Microsoftu, že do herného priemyslu sa oplatí investovať a postupne začíname sledovať výsledky. Vydanie Xbox Series X/S konzol, služba Xbox Game Pass, xCloud herné stremovanie a hlavne 17 nových Xbox štúdií za posledné dva roky (1 nové, 7 kúpených v rokoch 2018-2019 a kúpa Bethesdy s deviatimi štúdiami v tomto roku).
Prečítajte si tiež
Šéf Xboxu: Microsoft po vydaní Xbox One uvažoval o opustení Xbox značky
A počas stretnutia s investormi potvrdil šéf Microsoftu Satya Nadella, že pre Microsoft je Xbox prioritou a spoločnosť sa na herný biznis plne sústreďuje: „V prvom rade chcem povedať, že sme nadšení z vydania nových konzol na trh. Vždy sa sústreďujeme na to, aby mala naša herná komunita k dispozícii novú generáciu konzol, ktorá je výkonná a skvelá na hranie. A túto konzolu následne podporujeme tým najlepším obsahom s najlepšou komunitou.“
„No naša širšia vízia je zabezpečiť to, aby tri miliardy hráčov tam vonku mohlo hrať svoje hry kdekoľvek budú chcieť a so všetkým potrebným obsahom, ktorý si chcú užiť. A to je spôsob, ako budujeme našu stratégiu.“
„S akvizíciou Zenimaxu sme zdvojnásobili naše obsahové portfólio, robíme pokroky vo vzťahu s našou komunitou a našou predplatenou službou Game Pass. A to je presne to, čo od nás môžete očakávať.“
„Sme bez najmenších pochýb sústredený na herný priemysel a na tom, aby sme zabezpečili, že tri miliardy hráčov po celom svete dostanú najlepší obsah, najlepšiu komunitu, najlepšie cloud služby, ktoré poháňajú ich herné zážitky v budúcnosti.“