Počet hráčov je rozdelený rovno medzi obe hlavné platformy.
Od svojho vydania Sea of Thieves v roku 2018 sa hra dočkala pravidelnej nádielky aktualizácií, vylepšení a nového obsahu, ktoré sa zaslúžili o to, že počas tohto roka sa štúdio Rare pochválilo, že hru si zahralo už 15 miliónov hráčov a tým pádom ide o najúspešnejšiu novú IP v nedávno skončenej Xbox generácii konzol.
Doteraz boli hráči zvyknutí na každomesačnú nádielku aktualizácií, no to sa v roku 2021 zmení. Rare sa totiž inšpirovalo Battle Pass systémom, čo v praxi znamená, že namiesto pravidelných mesačných aktualizácií sa hráči dočkajú väčších aktualizácií raz za sezónu, čo by malo byť raz za tri mesiace.
Tieto trojmesačné sezóny však budú naďalej dopĺňať herné podujatia. Samozrejme s Battle Passom prichádza aj 100 levelov za sezónu s kozmetickými predmetmi a ten bude rozdelený na „free track“ a tzv. Plunder Pass s lepšími odmenami.
Rare však potvrdilo, že PvP Arena mód sa už nedočká nového obsahu a ich vývoj sa plne sústredí na PvPvE Adventure mód. Arena bude naďalej podporovaná, no nový obsah už nedostane.
Rare prezradilo, že Sea of Thieves si iba v roku 2020 zahralo 11 miliónov hráčov a od svojho vydania v roku 2018 zažíva hra neustály rast počtu aktívnych hráčov. Nepochybne pomohlo aj vydanie na Steame, ktoré hru rozšírilo do regiónov, kde konzoly Xbox predajné rekordy netrhajú (Čína a Kórea). Z hľadiska počtu hráčov na jednotlivých platformách je na tom Sea of Thieves 50/50 (Konzola vs. PC).
Prečítajte si tiež