Todd Howard sa rozhovoril o svojom chystanom projekte.
Meno Todda Howarda asi nemusíme nikomu predstavovať. Šéf štúdia Bethesda Game Studios momentálne pracuje na novej IP Starfield a po jej dokončení by sa mal pustiť do vývoja The Elder Scrolls VI. A práve Howard sa zúčastnil konferencie Develop:Brighton a vďaka rozhovoru s ním sme sa dozvedeli hneď niekoľko drobných informácií o hre Starfield.
- Howard potvrdil, že Starfield bude čisto hrou pre jedného hráča a štúdio nechystá žiaden multiplayerový aspekt
- Taktiež potvrdil, že veľkou súčasťou Starfieldu bude procedurálne generovanie sveta a to platí aj následne pre The Elder Scrolls VI – Vývojári majú k dispozícii nástroj, ktorý im umožňuje vytvoriť obrovské prostredie, no nie v štýle No Man’s Sky, kde môže mať každý hráč pred sebou iné prostredie, pretože prostredie bude mať v Starfield každý rovnaké. Skôr ide o uľahčenie vývoja pre vývojárov, pretože tým pádom budú môcť vytvoriť prostredie oveľa väčšie ako to v The Elder Scrolls V za kratší čas
- Creation Engine sa dočkal veľkého prekopania ktorý prinesie „väčší skok, ako z Morrowindu k Oblivionu“
- Zmenená bola renderovacia technológia, animácie, umelá inteligencia a pathing, procedurálne generovanie a ďalšie oblasti
- Howard však prezradil, že ešte chvíľu potrvá, pokiaľ Starfield uvidíme, pretože nechce ukázať hru príliš skoro. Celé to znie tak, že chce použiť rovnakú stratégiu ako pri Fallout 4, kedy bola hra ohlásená v lete a vydaná hneď na jeseň v rovnakom roku
- NPC postavy hrať v Starfield ešte väčšiu rolu. Mestá budú väčšie a hustejšie obývané ako v minulých hrách
- Starfield a aj The Elder Scrolls VI budú v deň vydania v službe Xbox Game Pass
- Modovanie bude určite súčasťou hry
Howard sa vyjadril aj k zlyhaniu ktorým bol Fallout 76: „Bez pochýb sme ľudí sklamali. Chceli sme urobiť niečo iné, no zistili sme, že fanúšikovia nie vždy chcú niečo iné. A teda nie je ich chybou, že boli sklamaní. Myslím si, že sme si nespravili domácu úlohu, aby sme hráčom vysvetlili, ako iná bude táto hra.“
„Koniec-koncov, napriek problémom a férovej kritike ju stále hrá veľké množstvo ľudí. Nie na škále bežného Falloutu, no milióny ľudí nám povedali, že v tej hre niečo vidia. Som hrdí na tím, ktorý na hre pracoval a ktorý sa snažil, aby hru zlepšil.“
Fallout 76 začal ako bočný projekt a väčšina obsahu bola do hry pridaná v neskorších fázach vývoja. Taktiež doplatili na neskúsenosť tímu (hru nevyvíjalo hlavné štúdio Bethesdy, ale podporné štúdio, ktoré sídli v Austine).
Howard dodal, že hra bola pre nich cennou skúsenosťou a do budúcnosti nevylučujú vývoj ďalších hier, ktoré budú zamerané na multiplayer.