A Todd dostal exkluzívny achievement.
Posledných 24 hodín bolo správ týkajúcich sa Bethesdy možno až priveľa, no predsa len by sme sa ešte o niekoľko podelili. Ak však nemáte prehľad o tom, čo sa stalo, tak nižšie máte článok, ktorý vás do všetkého podstatného zasvätí.
K akvizícii Bethesdy zo strany Microsoftu sa vyjadrili asi dvaja najdôležitejší ľudia vrámci vydavateľstva a to konkrétne šéf Bethesda Game Studios Todd Howard a viceprezident Pete Hines.
Todd Howard prezradil, že interné štúdio pod jeho vedením kompletne prepracovalo starý a kritizovaný Creation Engine a podľa jeho slov ide „o najväčšie prepracovanie enginu od čias Oblivionu.“
„S každým konzolovým cyklom prichádza evolúcia. Priniesli sme mody na konzoly s Fallout 4 a teraz smerujeme k novým technológiám, ktoré poháňa Xbox Series X a Xbox Series S. Tieto nové systémy sú optimalizované na obrovské svety, ktoré milujeme tvoriť a s generačným skokom nie len v oblasti vizuálu, ale aj v oblasti procesora a streamovania dát. To viedlo k najväčšiemu prepracovaniu nášho enginu od čias Oblivionu a tento engine bude poháňať Starfield a The Elder Scrolls VI.“
Todd Howard sa prezradil aj zaujímavý príbeh, ktorý zažil s Microsoftom v minulosti: „Keď som prijímal ocenenie Lifetime Achievement Award na GDC zavtipkoval som, že neviem, koľko achievement bodov je toto ocenenie hodné. A na konci podujatia sa u mňa zastavil jeden priateľ z Microsoftu a povedal, že to zistí. O niekoľko mesiacov neskôr mi dal kód, ktorým som získal hru. Tá hra bola pomenovaná po mne a keď som ju spustil, získal som achievement s názvom Lifetime za 1000GS.“
Tento achievement a hru nemá nikto, okrem Todda Howarda.
Pete Hines zas kládol dôraz na to, že Bethesda bude stále Bethesdou: „Stále pracujeme na rovnakých hrách, ako sme pracovali včera, stále sú to rovnaké štúdiá ako pred rokmi a hry budú naďalej vydávané našou spoločnosťou.“ Akvizícia im podľa jeho vlastných slov umožní vytvárať ešte lepšie hry, pretože Microsoft im dá prístup k zdrojom, ktoré z nich spravia ešte lepšieho vydavateľa a vývojára.