Aké zlepšenie súčasných hier umožní výkon nových konzol?

Aké zlepšenie súčasných hier umožní výkon nových konzol?

 

Niečo nám načrtli vývojári Gears 5.

Včera sa konala ďalšia časť online prezentácií týkajúcich sa Unreal Enginu a teraz prišli na rad tvorcovia zo štúdia The Coalition, ktorí prezradili, aké majú skúsenosti s vývojom hier na tento engine a hlavne, čo nové im umožní obrovský výkon nových konzol pri zlepšení už existujúcich hier.

Reč je samozrejme o Gears 5, ktorý vyšiel počas jesene minulého roka a ktorý má už potvrdený patch pre Xbox Series X konzolu. Čo však znamená tento „patch,“ to nám prezradil technologický šéf štúdia Colin Penty.

Xbox One X verzia Gears 5 je oproti PC verzii dosť obmedzená, no to sa s príchodom Xbox Series X zmení. Táto verzia totiž dostane ekvivalent Ultra nastavení na PC, čo znamená zvýšenie kvality textúr, zlepšenie Anisotropic Filtering, zlepšenie SSR a kvality tieňov a ďalšie menšie či väčšie vylepšenie, zoznam ktorých nájdete nižšie.

Okrem toho však dostane Xbox Series X verzia navyše ešte aj úplne nové realistické tiene, novú verziu Screen Space Global Illumination, 50% zvýšenie počtu častíc oproti Ultra PC nastaveniam, podporu 60FPS v prestrihových scénach (na Xbox One X fungujú v 30FPS) a štúdio taktiež preskúmava možnosť pridania podpory 120FPS do multiplayeru. Kampaň bude s vizuálnymi zlepšeniami fungovať v 60FPS.

Je toho teda dosť. Samozrejme, upgrade bude pre všetkých majiteľov Gears 5 zdarma.

A ešte jedna „chuťovka.“ Štúdio odprezentovalo jednu z cutscén v hre, kde však postavy Dela a JD-ho nahradili postavami z frakcie Swarm.

Zdroj: Wccftech

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk