Hideki Kamija sa ospravedlnil Xboxu a hráčom za Scalebound

Hideki Kamija sa ospravedlnil Xboxu a hráčom za Scalebound

 

Záverečná bodka?

Obdobie 2016-2017 bolo pre fanúšikov Xboxu obzvlášť bolestivým. Microsoft vtedy urobil finálne škrty, zrušil štúdio Lionhead, ktoré vtedy vyvíjalo hru Fable Legends a taktiež oznámil zrušenie hry Scalebound od PlatinumGames. Odvtedy sa herná komunita háda, či bolo zrušenie tejto sľubne vyzerajúcej hry viac vinou Microsoftu alebo štúdia PlatinumGames.

Šéf projektu Hideki Kamija však v rozhovore pre Cutscenes zobral vinu na seba a ospravedlnil sa Microsoftu a hráčom: „Prekážky boli veľmi veľké. Neboli sme dostatočne skúsení a nemohli sme s dostať cez určitú fázu, čo vyústilo v to, čo sa stalo na konci. Chcel by som sa ospravedlniť Microsoftu, ktorí v nás vložil dôveru ako biznis partnerov. Chcem sa ospravedlniť ako tvorca hier a ako člen štúdia PlatinuimGames.“

„Scalebound bol projekt pri ktorom sme sa spojili s Microsoftom. Oni od nás očakávali dobré veci a my sme mali tieto očakávania mali splniť. Spojenie s Microsoftom znamenalo vydať hru na najnovšej Xbox konzole. A ja som mal túžbu vytvoriť veľkú hru. Chcel som niečo fotorealistické. No aj keď to bolo mojim želaním, bolo to aj misiou pre PlatinumGames, aby sme zlepšili naše schopnosti pri tvorbe vizuálu hry.“

Samozrejme, ani Microsoft v tom nie je nevinne. Podľa redaktora WindowsCentral Jeza Cordena totiž Microsoft požadoval, aby bola hra vyvíjaná za pomoci Unreal Engine 4 s ktorým nemalo štúdio žiadne skúsenosti. To nepochybne taktiež prispelo k problémom pri vývoji a k zrušeniu hry.

Zdroj: Youtube

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk