Vydanie filmu bolo príliš veľké lákadlo.
Aj keď minuloročný Star Wars Jedi: Fallen Order patril medzi najlepšie Star Wars hry posledných rokov (tých však veľa nebolo), tak mnohí hre vytýkali početné množstvo bugov a drobných technických problémov, ktoré kazili zážitok z hrania. Nešlo o nič brutále a hra určite nebola prepchaná bugmi, no niekoľko sa určite našlo.
Podľa šéfa vývoja Stiga Asmussena a šéfa Respawnu Vinca Zampellu o týchto problémoch vedeli, no rozhodli sa hru napriek tomu vydať podľa plánu a teda v mesiaci november 2019: „Áno, rozprávali sme sa o možnom odklade hry, no nakoniec sme si povedali, že ju musíme mať do sviatkov vonku,“ povedal Zampella a Asmussen dodal: „Boli sme v situácii, kedy sme sa snažili vybudovať hru na niekoľko platforiem a samozrejme sme chceli dodržať dátumy. Vždy sa na to pozeráme ako na možnosť a keby sme to spravili, tak možno by bol výsledok ešte lepší. No zároveň sme vedeli, že hra sa dá prejsť aj bez toho, aby sa nejaké bugy objavili a usúdili sme, že hra je dobrá a že hráči si ju užijú.“
Asi netreba polemizovať o tom, že jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Respawn nerozhodol pre odklad boli aj dodatočné Star Wars produkty, ktoré opäť raz preniesli Star Wars značku do stredu pozornosti a umožnili Jedi: Fallen Order „zviesť“ sa na tejto vlne. Koncom minulého roka sme sa totiž dočkali seriálu The Mandalorian a v decembri následne vyšiel Star Wars: Vzostup Skywalkera.
A že to fungovalo dokazuje aj fakt, že hra už teraz predala viac ako 8 miliónov kópií a výrazne tak prekonala očakávania Electronic Arts. Tí predpokladali, že hra predá do konca marca 2020 6-8 miliónov kópií.