Rok nám pomaly začína, a tak nám tu, po vcelku suchom decembri, pomaly prichádzajú hry. Jednou z prvých hier tohto roku je aj strieľačka z pohľadu tretej osoby Dark Void. Jedným z hlavných ťahákov hry by malo byť lietanie. To, či tomu tak naozaj je, by nám malo povedať demo, ktoré nedávno vyšlo.
V hre sa chopíte role chlapíka Willa, ktorý je pilotom nákladnej lode. Tá prelietala nad Bermudským trojuholníkom, kde havarovala a ocitla sa akoby v inej dimenzii. Demo začína otestovaním si jazdy na jetpacku. Osobne mi chvíľku trvalo, kým sa mi do rúk ovládanie dostalo, no potom to už išlo ako po masle. Môžete robiť aj rôzne „piruety“, lepšie povedané uhýbacie manévre. Po prvej úlohe, v ktorej som mal zostreliť akési vysielačky, na mňa vybehlo pár menších lodí. Tie je možné „sundať“ dvoma spôsobmi. Buď ich normálne zostrelíte, alebo na nich môžete vyskočiť. Ak sa rozhodnete pre druhú možnosť. Začne quick-time event. Najskôr musíte držaním tlačítka odobrať kryt motoru a potom zneškodniť pilota lode. To prebieha kývaním analógovej páčky zo strany na stranu.
Ak sa vám to podarí, získate loď pod svoju kontrolu. Táto lietacia časť je celkom zábavná a som zvedavý, ako dlho zábavnou ostane pri plnej verzii hry. Demo ponúka aj možnosť zabojovať si pekne na zemi. Táto časť ma pravdupovediac trocha nudila. Je to len obyčajný priemer a neponúka nič nové, čo sme tu ešte nemali. Je tu aj systém krytia, ale skôr je tu len tak „na ozdobu“ než by bol užitočný, osobne som ho vôbec nevyužil. Žeby to bolo trocha horšou AI nepriateľov?
Demo bolo na môj vkus trocha krátke. No na posúdenie mi v podstate stačilo. Hlavným ťahákom hry je lietanie, na ktorom vidieť, že si s ním dali autori prácu. Tú druhú časť hry ale mierne odflákli. Podľa môjho názoru bude Dark Void mierne nadpriemernou hrou, ktorá by bez možnosti lietania spadla do šedého priemeru. Na závery je ale zatiaľ priskoro, počkáme si na plnú verziu.