Týka sa to The Last of Us?
Produkčné štúdio Sony s názvom PlayStation Visual Arts Service Group (VASG), ktoré pomáha prakticky všetkým interným štúdiám Sony s vývojom hier sa dočkalo prepúšťania, ktoré je pravdepodobne previazané s problémami, na ktoré pri vývoji narazila multiplayerová The Last of Us hra od štúdia Naughty Dog.
Dnes už bývalý zamestnanec štúdia John Borba na sociálnej sieti LinkedIn prezradil, že „niekoľko“ zamestnancov VASG bolo prepustených a to kvôli „podpore rozpočtových potrieb,“ ktoré sú naviazané na AAA multiplayerovú hru, na ktorej štúdio pracovalo. Borba teda nekonkretizoval o aký projekt išlo.
Sony tak pokračuje v škrtoch, ktoré sú v posledných týždňoch veľmi časté. Po tom, čo Sony zatvorilo first-party štúdio PixelOpus, zrušilo minimálne dvojicu exkluzívnych hier (od štúdií Final Strike a Deviation) a spomínaný The Last of Us multiplayerový projekt bol taktiež odsunutý na vedľajšiu koľaj ide o ďalšie zoštíhľovanie na potrebných miestach.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!