Twitter zverejnil štatistiky.
Úvod herného roka 2022 priniesol okrem skvelých hier aj niekoľko masívnych noviniek. A tými boli hlavne akvizícia Activision Blizzard zo strany Microsoftu a taktiež aj kúpa štúdia Bungie spoločnosťou Sony.
Ako však tieto správy zamávali sociálnou sieťou Twitter? A ktoré boli najdiskutovanejšie hry prvých troch mesiacov roka? Štatistiky zverejnil Rishi Chadha, vedúca Creator and Gaming Content Partnerships sociálnej siete Twitter. A je celkom prekvapujúce, že z akvizícii sa najviac hovorilo o kúpe štúdia Bungie.
Najviac debatovanou hernou témou na Twitteri bol Elden Ring, ktorý s miliónmi predaných kópií zaplavili prvé dojmy a screenshoty z hry. Na druhom mieste sa umiestnila téma kúpy štúdia Bungie a až na treťom mieste bola kúpa Activision Blizzard Microsoftom a TOP4 uzavrela nová sezóna Fortnite.
So in other Twitter-related news:
With nearly 800M Tweets in Q1’22, the gaming conversation on Twitter is bigger than ever🔥👏🏽🥳!
Here are our Q1’22 Gaming insights 🧵, starting off with some of the biggest gaming moments from last quarter.
Follow along below to learn more👇🏽 pic.twitter.com/6Bl4kzfBwp
— Rishi Chadha (@RdotChadha) April 5, 2022
Možno to však až také prekvapenie nie je. PlayStation má oveľa väčšiu základňu fanúšikov a sledovateľov na sociálnej sieti Twitter a navyše išlo o suverénne najväčšiu a najdrahšiu akvizíciu PlayStation v histórii značky. Navyše, veľká časť používateľov sociálnej siete si myslel, že kúpa Bungie znamená, že Halo príde na PlayStation konzoly napriek tomu, že Bungie sa na vývoji série už roky nepodieľa a značka patrí Microsoftu.
Za zmienku taktiež stojí absencia ohlásenia kúpy spoločnosti Zynga vydavateľom Take-Two.