Žiaden level nebude 2x taký istý.
Hra Six Days in Fallujah, ktorá vyvolala kontroverziu ešte pri svojom prvom ohlásení v roku 2009 bola nedávno znovu oživená a kontroverzia neutíchla. Hra sa totiž odohráva v prostredí Vojny v Iraku, konkrétne nám rozpráva príbeh americkej armády počas Druhej bitky pri meste Fallúdža. Pochopiteľne, nakoľko ide o relatívne čerstvý konflikt, tak názory na vhodnosť takejto hry sa rôznia, ale to je na inú debatu.
Prečítajte si tiež
Kontroverzná hra Six Day in Fallujah bola po dekáde nečakane oživená
Dosť podstatnou informáciou je napríklad to, že zasadenie hry nebude jedinou zaujímavosťou tejto hry, pretože štúdia Victura a Highwire Games sa v spolupráci s veteránmi americkej armády pokúsili v hernej forme ukázať hráčom, akým strašidelným zážitkom bola táto bitka.
Podľa slov Sgt. Jasona Kyla si totiž hra prebrala veľký dôraz na taktiku, kde budete musieť postupovať pomaly, rozdávať príkazy, no hra určite zaujme procedurálnym generovaním sveta. Týmto systémom chcú dať tvorcovia hráčom pocit, že za žiadny okolnosti nevedia, do akého prostredia sa púšťajú, pretože pri každom hraní ich čaká pozmenené prostredie s novým umiestnením nepriateľov.
„Aby sme simulovali nepredvídateľnosť a nebezpečenstvo takéhoto boja, Highwire Games a Victura venovali tri roky budovaniu technológie, ktorá by umožnila modernému hernému enginu vyskladať každú miestnosť každej budovy procedurálne spolu s dynamickou umelou inteligenciou a zvukovým systémom, ktorý zabezpečí dynamiku.“
„V hre Six Days in Fallujah je každá mapa novou mapou a hráči nebudú vedieť, čo majú očakávať. Aj keď ciele misie a herné udalosti budú konzistentné a také, ako ich prežili vojaci, tak každý bojový scenár bude unikátnym zážitkom s každým hraním, takže žiadna hra sa nebude hrať rovnako 2x po sebe.“
Six Days in Fallujah by mal prísť v tomto roku na PC, Xbox a Playstation konzoly.