Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

 

Najlepšie časy má ešte len pred sebou.

Call of Duty nie a nie zomrieť. Nie žeby sme jej smrť priali, to v žiadnom prípade. Iba sa nám zdalo, že séria svoj vrchol dosiahla v časoch Black Ops II – Modern Warfare 3. No ťažko sme sa mýlili. Správnymi biznis rozhodnutiami, expanziou na smartfóny, časným prechodom z lootboxov na Battle Pass systém a free-to-play Warzone módom sa táto séria Activisionu odvďačila suverénne najúspešnejším rokom v histórii série.

Call of Duty totiž za jeden jediný rok (respektíve posledných 12 mesiacov) priniesol spoločnosti Activision tržby vo výške troch miliárd dolárov. Táto suma zahŕňa Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty Warzone, Call of Duty Mobile a aj nedávno vydaný Call of Duty: Black Ops Cold War.

To znamená, že tržby sa medziročne zvýšili o 80% a počet predaných kópií medziročne stúpol o 40%.

Warzone sa môže pochváliť 85 miliónmi hráčov

November 2020 vytvoril absolútny rekord v počte hráčov a počte odohraných hodín v Call of Duty hrách na konzolách a PC

Black Ops Cold War bude integrovaný do Warzone v priebehu tohto mesiaca

Zdroj: Activision

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk