Najlepšie časy má ešte len pred sebou.
Call of Duty nie a nie zomrieť. Nie žeby sme jej smrť priali, to v žiadnom prípade. Iba sa nám zdalo, že séria svoj vrchol dosiahla v časoch Black Ops II – Modern Warfare 3. No ťažko sme sa mýlili. Správnymi biznis rozhodnutiami, expanziou na smartfóny, časným prechodom z lootboxov na Battle Pass systém a free-to-play Warzone módom sa táto séria Activisionu odvďačila suverénne najúspešnejším rokom v histórii série.
Call of Duty totiž za jeden jediný rok (respektíve posledných 12 mesiacov) priniesol spoločnosti Activision tržby vo výške troch miliárd dolárov. Táto suma zahŕňa Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty Warzone, Call of Duty Mobile a aj nedávno vydaný Call of Duty: Black Ops Cold War.
To znamená, že tržby sa medziročne zvýšili o 80% a počet predaných kópií medziročne stúpol o 40%.
Warzone sa môže pochváliť 85 miliónmi hráčov
November 2020 vytvoril absolútny rekord v počte hráčov a počte odohraných hodín v Call of Duty hrách na konzolách a PC
Black Ops Cold War bude integrovaný do Warzone v priebehu tohto mesiaca
Call of Duty: Warzone has passed 85M players.
That’s up 5M in just around a month.
The battle royale mode is set to „integrate“ Black Ops Cold War & Modern Warfare later this month. (Very curious on how this part will work.)
Source: Activision Blizzard Investor Relations. pic.twitter.com/Gl7ipCvwmQ
— Dom (@DomsPlaying) December 4, 2020