Tí s digitálom majú opäť raz smolu.
Ako už ukázal príklad hier The Last Guardian a Assassin’s Creed Unity, niekedy je výhodnejšie vlastniť doma fyzickú kópiu hier. Tie totiž umožňujú, aby ste si ich nainštalovali bez patchov a v prípade týchto dvoch konkrétnych hier to znamená, že si ich môžete na next-gen konzolách vo vyššom framerate a to vďaka možnosti odomknutého frameratu.
Prečítajte si tiež
The Last Guardian na PS5 v 60FPS? Áno, no je tu jedno veľké ale…
S digitálnymi kópiami takáto možnosť neexistuje, pretože hra si automaticky sťahuje najnovšiu verziu hry, ktorá často znamená zamknutý framerate.
A to sa týka aj God of War. Oceňovaná exkluzivita od štúdia Sony Santa Monica totiž mala vo svojej pôvodnej verzii odomknutý framerate a 3840×2160 rozlíšenie za pomoci technológie checkerboarding. Následne však framerate uzamkli na 30FPS, čo túto možnosť blokuje.
S príchodom Playstation 5 síce štúdio Sony Santa Monica priniesla do God of War možnosť 60FPS, no z nejakého dôvodu bolo rozlíšenie pri tomto móde znížené na 1080p. Oproti tomu neopatchovaná disková verzia hry funguje v 3840×2160 rozlíšení a 60FPS a ide tak o najideálnejšiu možnosť, ako si túto hru užiť.