Sony a Digital Foundry priblížili predstavené hry.
Keďže sa Playstation 5 Showcase už skončil a preto nastal čas na analýzu a vyhodnotenie. No tentokrát nemáme na mysli subjektívne hodnotenie fanúšikov a „hejterov,“ ale skôr objektívnejšie zamerané hodnotenie – to, zamerané na technológie, ktoré nám boli predstavené v hrách.
Jedno z nich nám pripravilo samotné Sony a druhé populárny technologický Youtube kanál Digital Foundry.
Sony sa venovala niekoľkým hrám, kde demonštrovala svoje technológie. Prvou z nich je Spider-Man: Miles Morales, ktorý podľa ich slov využije silu SSD disku na „okamžitý presun po New Yorku bez nahrávacích obrazoviek“ a hra taktiež využije technológiu haptic feedback ovládaču DualSense.
Ratchet & Clank: Rift Apart taktiež vo veľkom využije vysokých rýchlostí SSD disku a taktiež použije aj haptic feedback a adaptive triggers, čo dodá súbojom a hraniu hry úplne nový zážitok.
Prečítajte si tiež
Ratchet & Clank budú na PS5 skákať dimenziami
Demon’s Souls Remake ponúkne „úžasné efekty tieňov“ a ray-tracing. Hra taktiež ponúkne dva herné módy. Jeden z nich zameraný na vizuál, ktorý ponúkne vyššie rozlíšenie a 30FPS a druhý zameraný na výkon, ktorý ponúkne nižšie rozlíšenie a detaily, no dá hráčom možnosť hrať v 60FPS.
Gran Turismo 7 zas vo veľkom využije špeciálny Tempest Engine, ktorý ponúkne hráčom úžasný audio zážitok a chýbať nebude ani využitie haptic feedback pre čo najlepší zážitok z hrania.
Prvú analýzu vykonalo aj Digital Foundry a ak ste očakávali, že v novej generácii konzol bude štandardom 4K rozlíšenie a 60FPS, tak vás asi nepotešíme.
Veľké množstvo hier totiž bolo ukázaných v 30FPS a ďalšia várka mala zas dynamické rozlíšenie. Samozrejme všetky tieto aspekty sa do vydania týchto hier môžu zmeniť, takže ich netreba brať ako istotu
- Ratchet and Clank: Rift Apart – 30 FPS/4K
- Stray – 30 FPS/4K
- Returnal – 30 FPS/4K
- Kena: Bridge of Spirits – 30 FPS/4K
- Demon’s Souls – 30 FPS s výkonnostným módom na 60FPS
- Destruction Allstars – pravdepodobne 30 FPS/dynamické 4K
- Horizon: Forbidden West – pravdepodobne 30 FPS/4K
- Oddworld: Soulstorm – pravdepodobne 30 FPS/pravdepodobne 4K
- Gran Turismo 7 – 60 FPS/pravdepodobne 4K
- Sackboy: A Big Adventure – 60 FPS/1512p
- Godfall – 60 FPS/4K
- Astro’s Playroom – 60 FPS/1792p
- Resident Evil VIII: Village – pravdepodobne 60 FPS a dynamické 4K
- Deathloop – 4K/60FPS