Legendárna postava v životnej veľkosti.
Už keď vďaka včerajšiemu článku vieme, že remake Resident Evil 3 sa pravdepodobne neomešká a skutočne príde v apríli tohto roka, tak si môžeme prezradiť aj zopár informácií o hre s ktorými sa tvorcovia podelili s Playstation Magazine UK. Konkrétne nám ich prezradil producent hry Peter Fabiano.
Prečítajte si tiež
Remake Resident Evil 3 je už takmer hotový
V prvom rade upozornil, že remake Resident Evil 3 je oveľa „voľnejší“ ako to bolo pri dvojke, čo v praxi znamená, že aj keď sú základy hry rovnaké ako pri pôvodnej hre, tak môžeme očakávať oveľa väčšie rozdiely. Fabiano taktiež potvrdil, že hra nebude mať Mercenaries Mode, rôznorodé konce a taktiež ani mechaniky, ktoré upravia dianie v hre na základe vašich činov.
Čo sa ale do hry vráti späť sú mutant worms. Samozrejme nebude chýbať ani Nemesis, ktorého model bol vytvorený v reálnom svete a prenesený do hry cez technológiu photogrammetry aby mal čo najdetailnejší vizuál. Navyše jeho AI je kompletne prepracovaná a čerpá z AI Tyranta v Resident Evil 2 Remake.
Autori taktiež potvrdili, že hra neponúkne otvorený svet Raccoon City, no zároveň prezradili, že niektoré oblasti budú dostatočne veľké, aby sme ukojili naše túžby preskúmavať prostredie. Navštívime ulice, obchody, Stagla čerpaciu stanicu, Raccoon Press kancelárie a nemocnicu.
Podľa Fabiana bude v hre extrémne dôležitý zvuk vďaka ktorému budete vedieť identifikovať, aké nebezpečenstvo vás čaká za rohom. A mimochodom. Postava Carlosa bude plne hrateľná.
Remake Resident Evil 3 príde 3. apríla na PC, Xbox One a Playstation 4.