Porovnanie jednej jedinej hry. AMD po vydaní svoje super-sampling technológie FSR 1.0 veľmi rýchlo prichádza s jeho druhou generáciou, ktorá sľubuje…
PC
Tradície. Vývojárske štúdio Cloud Imperium Games oznámilo, že ich dlho vyvíjaná vesmírna simulácia Star Citizen prestane podporovať operačný systém Windows…
Všetko za tri roky. Apex Legends sa hneď po vydaní zaradil medzi tie populárnejšie Battle Royale hry a to napriek úvodným…
Záchrana pokračuje. Počas prezentácie finančných výsledkov vydavateľstva Electronic Arts nepadla prakticky ani zmienka o Battlefield 2042. A to napriek tomu, že hra…
Systém tzv. „battle pass-ov“ má od roku 2020 aj Gwent, kartová hra štúdia CD Projekt RED, ktorá pôvodne vznikla ako…
Podľa bývalého scenáristu spoločnosti Valve, Cheta Faliszeka, bol šéf firmy Gabe Newell veľmi dobrý v tom, že naschvál „spochybňoval“ rôzne smery…
Konkurencia je vždy dobrá. Electronic Arts oznámilo, že nepredlžuje spoluprácu s organizáciou FIFA a od budúceho roka sa ich futbalové hry budeme…
Očakávané sa stalo skutočnosťou. Vydavateľstvo Electronic Arts potvrdilo to, o čom sa špekulovalo už niekoľko mesiacov. EA sa rozchádza s organizáciou FIFA…
Ako v realite. Už od roku 2020 sa postupne dozvedáme, čo dokáže nová generácia Unreal Engine. A zatiaľ čo čakáme na hry,…
Lepšia ako finálna? Duke Nukem Forever je synonymom slovného spojenia „vývojárske peklo.“ Hra, ktorá započala svoj vývoj v štúdiu 3D Reamls…