Našťastie sa to nestalo.
Capcom zažíva v posledných rokoch renesanciu. Po období neúspešných pokusov a experimentovania sa vrátili k tomu, čo im vždy išlo – vytváraniu skvelých hier. A jednou z nich je napríklad Resident Evil 7. Chýbalo však málo a z Resident Evil série sa mohol stať live service produkt.
Prezradil to producent spoločnosti Capcom Jun Takeuči v rozhovore s ikonou herného priemyslu Šindžim Mikamim. Takeuči prezradil, že vývoj Resident Evil 7 prebiehal bez jeho prítomnosti, no zo strany manažmentu Capcomu existoval tlak na to, aby z Resident Evil série spravili live service hru s mikrotransakciami: „Bolo im povedané „urobte toto, urobte tamto“ a bol to veľký tlak na režisérov. Chceli stahovateľný obsah, live service, mikrotransakcie a chceli aby Resident Evil toto všetko mal.“
„Bolo tam veľa požiadaviek pre chudákov režisérov. Nakoniec však prezident Kenzo Cujimoto zasiahol. Počul o všetkých neúspešných pokusoch. Bol 4. január po novom roku. Prezident si ma zavolal do jeho kancelárie: „Resident Evil 7 je v zlej kondícii. Takeuči, vstúp do projektu a pomôž im vytvoriť ho.“ A to je spôsob, akým som sa dostal k práci na Resident Evil 7.“
Takeuči tak z hry odstránil zameranie na live service a mikrotransakcie: „V prvom rade sme rozhodli, že Resident Evil má byť hororový. Rozprávali sme sa o tom veľa. Myšlienka na multiplayer tak veľmi rýchlo opadla. Keby sme mali dobré nápady, ako to vytvoriť tak by sme to spravili, no nemali sme ich a tak sme ho odložili nabok. A tak sme osekávali veci až pokiaľ sme nemali najväčšiu nočnú moru pre marketing – štandardnú hororovú hru pre jedného hráča. A to sme vytvorili.“
Hra bola pre Capcom masívnym úspechom a tento úspech nie len že primäl Capcom k vytvoreniu pokračovania Village, ale taktiež aj vytvoreniu remakov dvojky, trojky a štvorky.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!