Ďalšie nie ideálne vydanie.
Diablo 2: Resurrected vyzeral pre Blizzard ako dokonalý home-run. Remaster kultovej hry, ktorú do dnešného dňa hrávajú tisíce hráčov sa však nevyvinul tak, ako by si legendárne vývojárske štúdio predstavovalo a po vydaní hry pribudli na čelách vývojárov nové vrásky.
Už od vydania sa totiž hra borí v problémoch, ktoré sa týkajú mazania progresu v hre, uzamknutia hrateľných postáv či dokonca nemožnosti spustiť hru alebo pripojiť sa na servery. Tieto problémy sa netýkajú všetkých hráčov, no sú dostatočne vážne na to, aby sa nimi Blizzard musel zaoberať.
Situácia je celkom vážna a na Twitteri sa stal populárnym hashtag #refundd2r. Blizzard však situáciu rieši, no od vydania hry prešla už dosť dlhá doba na to, aby sa spoločnosť stále zaoberala problémami s pripojením na servery.
[#D2R] We are aware of an issue that is affecting our authentication servers, which may result in slow or failed login attempts. We are currently investigating the cause and will provide updates as they are available.
— Blizzard CS – The Americas (@BlizzardCS) October 14, 2021
Komunitný manažér PezRadar sa tak pokúsil celú situáciu vysvetliť a prakticky skonštatoval, že problém je v kóde hry a Blizzard vlastne doplatil na to, že chcel, aby bol remaster čo najviac verný originálu: „Jedna zo starých funkcií hry má na starosti vytváranie hier/filtrovanie zoznamu hier či preskúmavania funkčnosti herných serverov. Tento systém bol upgradovaný a optimalizovaný pre Diablo 2: Resurrected, no jeho základy majú 20 rokov a majú problém držať krok so správaním sa moderných hráčov.“
O tom, aká vážna je situácia vypovedá aj fakt, že Blizzard si musel najať externú spoločnosť, ktorá mu má pomôcť vyriešiť problémy s hrou čo možno najrýchlejšie: „Pracujeme tvrdo na tom, aby sme incidenty v hre manažovali v reálnom čase, diagnostikovali problémy a to neplatí iba pre Diablo 2. Mnohí v tíme sú hráči pôvodného Diablo 2 a hrali sme ho počas vydania v roku 2001. Môžem vás ubezpečiť, že budeme pracovať až pokiaľ zážitok z hry nebude dobrý nie len pre nás vývojárov ale aj pre hráčov.“