Odvážne plány.
Japonský vydavateľ Capcom bol v minulosti spätý hlavne s konzolami, no nárast popularity PC gamingu ich prinútil brať vážne aj tento segment herného priemyslu. A to do takej miery, že v budúcnosti chce Capcom dosiahnuť aby až polovicu jeho tržieb tvoril predaj PC hier.
„PC tlačí predaj na celom svete. Preto sme nedávno spomenuli, že chceme z PC urobiť našu hlavnú platformu. Na tohtoročnej Tokyo Game Show sme sa sústredili na predstavenie PC verzie Monster Hunter Rise a dúfam, že na tom hráči pocítili zmenu nášho prístupu,“ povedal Haruhiro Tsujimoto.
Tsujimoto taktiež dodal, že za väčšie sústredenie sa na PC gaming môže dlhodobý predaj ich hier na tejto platforme a taktiež aj rast tohto segmentu v Japonsku počas pandémie: „Pandémia zmenila spôsob, ako sa ľudia pozerajú na PC. Smartfóny sú užitočné, no obrazovky sú príliš malé a dotykové obrazovky sa ovládajú ťažko, takže nie sú vhodné pre prácu z domu a na vyučovanie. Myslím si teda, že PC bude veľkou oblasťou rastu.“
„PC tak môže hrať veľké a kvalitné hry, takže počet PC užívateľov by mal narastať s počtom nových počítačov. Určite budeme expandovať náš biznis pri herných konzolách, ktoré sú už dlhý čas v mainstreame, no PC bude mainstream v budúcnosti. Budúci rok a rok nato chceme dosiahnuť porovnateľnú veľkosť predajov hier na PC a všetkých konzolách dokopy.“
Ďalšou hrou Capcomu, ktorá sa objaví na PC je port Monster Hunter Rise, ktorý už vyšiel na konzolách Nintendo Switch. Hra príde 13. januára 2022 a demo si budeme môcť vyskúšať 13. októbra 2021.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!