Ďalšia problematická hra od Bethesdy?
Fallout 76. Názov hry, ktorá zničila povesť Bethesdy v očiach mnohých fanúšikov. Tí teraz čakajú na ďalší krok tohto legendárneho štúdia, ktorý má túto povesť napraviť a to kvalitnou RPG hrou pre jedného hráča v otvorenom svete. Dá sa skonštatovať, že keď sa hry Starfield a The Elder Scrolls VI nevydaria, tak Bethesda dopadne z hľadiska reputácie podobne, ako momentálne Bioware. Viera tu však stále je.
Lenže podľa informácií z vnútra Bethesdy sa vývoj novej IP Starfield borí vo veľkých problémoch. Problémy totiž spôsobuje kombinácia toho, čo Bethesda od hry chce a to, čo im dovoľuje ich prastarý Creation Engine. Totižto vývojári chcú mať v hre „rýchlo pohybujúce sa vozidlá“ a prípadne aj cestovanie vesmírom, no Creation Engine to proste nezvláda a výrazným spôsobom to spomaľuje rýchlosť vývoja hry a spôsobuje vrásky na čelách vývojárov.
Navyše, atmosféra v Bethesde nie je po vydaní Falloutu 76 práve najlepšia a to sa netýka iba Bethesdy ako vývojárskeho štúdia, ale aj Bethesdy ako vydavateľa. To spôsobuje, že Todd Howard, ktorý je kreatívnym riaditeľom Starfieldu často absentuje pri tvorbe hry a posledným problémom je to, že jednotlivé Bethesda tímy (Bethesda Game Studios má jedno štúdio v Marylande, jedno v Montreali, jedno v Austine a jedno v Dallase) medzi sebou nevedia dobre a efektívne komunikovať čo ešte viac spomaľuje vývoj tejto hry.
A samozrejme, vedľajším efektom problémového vývoja Starfield je to, že tým pádom sa neustále posúva aj produkcia The Elder Scrolls VI.
Dúfame však, že Bethesda tieto problémy vyrieši a nakoniec nám dodá hru, ktorá je hodná povesti štúdia.