A samozrejme, mikrotransakcie nebudú chýbať.
Doom Eternal patrí medzi najočakávanjšie FPS hry tohto roka a preto sa nie je čo čudovať, že hráči chcú vedieť viac. Šéfa vývoja Huga Martina tak vyspovedal server GamesIndustry.biz a vďaka tomu sme sa o hre dozvedeli zopár zaujímavostí.
Podľa Martina je hlavným cieľom Doom Eternal zvýšiť „player engagement“ v hre oproti reštartu Doomu z roku 2016: „Kladie to vplyv na každé jedno rozhodnutie, ktoré robíme. Ako hráčov zabaviť od začiatku až do konca. Nejde iba o začiatok levelu, alebo súbojový systém, ale o všetko. Chceme, aby tretí akt kampane bol rovnako úžasný ako prvý. Je to výzva, pretože hráči milovali poslednú Doom hru. Nemohli sme používať rovnaké triky a museli sme prísť s novými.“
„Chceli sme si byť istí, že level dizajn a súbojový systém je niečo v čom sa budete musieť neustále zlepšovať. To je to, čo vzbudzuje pocit moci u hráčov, že sa v niečom zlepšili. Je pre nás jednoduché dať hráčovi silnú zbraň a niekoľko uličiek a povedať im „Zabite všetko.“ No to nie je hra hodná 60€.“
Martin však priznal, že hra bude obsahovať mikrotransakcie. Potvrdil, že hra ponúkne rôzne „boosters“ a „powerups“ no konkrétnejší nebol. Nevyjadril sa však, či hra ponúkne kozmetické mikrotransakcie.
Vyjadril sa však k absencii Team Deathmatch módu v multiplayeri. Podľa neho v hre nebude, pretože hráči, ktorí nie sú až tak šikovní sú demotivovaní a rýchlejšie opúšťajú hru, čomu chcú zabrániť: „Doom 2016 si zakladal na pohybe a strieľaní. A keď ste narazili na hráča, ktorý bol šikovnejší, tak s tým proste nič nenarobíte. To frustrovalo hráčov pretože to znamenalo, že ďalší hráč je jednoducho lepší. V Doom Eternal však toto všetko môžete obísť tým, že budete postupovať tímovo a strategicky a to vám poskytne šancu pri boji. To pri Doom 2016 chýbalo.“
Doom Eternal vychádza 22. novembra na PC, Xbox One a Playstation 4.