Tak to aspoň tvrdia autori.
Prekvapením bolo nedávne ohlásenie Far Cry: New Dawn. Hra síce nebude plnohodnotným pokračovaním (čomu naznačuje aj cena hry), no aj tak sa mnoho hráčov pýtalo, či hra nebude len preskinovanou verziou Far Cry 5.
Naše obavy sa snaží rozptýliť aj šéf vývoja hry Jean- Sebastien Decant, ktorý ozrejmil niektoré veľké zmeny, ktoré sa podarilo vývojárom implementovať do hry. Oni sami to volajú „light RPG“ prístup k tvorbe hry. Ako ukážku použil nový systém craftovania zbraní, ktoré majú určité levely a sú vhodné proti určitým typom nepriateľov. Vylepšovať si budete môcť aj váš nový domov, ktorý má názov Prosperity.
Today’s Developer Q&A features #FarCryNewDawn creative director Jean-Sebastien Decant! @Battlesand from Twitter asked us „What game mechanics changed over Far Cry 5?“ pic.twitter.com/TqhogYJhvf
— Far Cry New Dawn (@FarCrygame) 21. januára 2019
Autori predstavili aj nový systém, ktorý je nazvaný „Escalation.“ Po oslobodení základne budete mať po novom možnosť sa jej zmocniť, alebo ju „vyšťaviť.“ Čiže vezmete so sebou všetky zdroje, no základňu necháte prázdnu, čo znamená, že sa tam po čase opäť nasťahujú nepriateľské jednotky, no tentokrát vo väčšom počte a s lepšou výbavou. To vám však dá možnosť získať lepšiu korisť pri budúcom dobití.
Far Cry: New Dawn príde 15. februára na PC, Xbox One a Playstation 4.