Rocket League zaháji novú, v poradí druhú sezónu kompetetívnych zápasov. Oproti tej prvej nás čaká aj niekoľko zmien.
Druhá sezóna bude poznačená najmä spätnou väzbou od hráčov, pričom tvorcovia na základe týchto podnetov urobia zopár zmien. Štúdio Psyonix oznámilo, že bude odmeňovať predovšetkým konzistentné zlepšovanie hráčov, než zohľadňovať jednotlivé výhry a prehry. Keď začne nová sezóna, ranked hry nájdete v menu ako „Competitive Matchmaking“.
V novej sezóne nebudú žiadne body. Jediným faktorom, ktorý ovplyvní vašu divíziu, je systém Skill Ratingu. Tento systém zamedzí postupu alebo zostupu medzi divíziami po zopár výhrach, respektíve prehrách. Vaša divízia sa bude meniť na základe vášho skillu.
Systém divízii bol taktiež pozmenený, a to zo štyroch stupňov v sezóne 1 na 12 v sezóne číslo 2. Všetci hráči budú musieť odohrať 10 zápasov, na základe ktorých im bude pridelená divízia. Rátať sa budú aj vaše úspechy z prvej sezóny, ak ste už počas nej hrali.